ליצמן: "מי שלא רוצה ללמוד שיעשה מה שהוא רוצה"

"אני קורא כל יום את כלי התקשורת החילוניים, במפורש. אבל האמת היא שהציבור שלי לא קורא אותם, לכן לפעמים כשתוקפים אותי אין לזה שום משמעות"
יוסי צלניקר 1 Comment on ליצמן: "מי שלא רוצה ללמוד שיעשה מה שהוא רוצה"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90
"אני קורא כל יום את כלי התקשורת החילוניים, במפורש. אבל האמת היא שהציבור שלי לא קורא אותם, לכן לפעמים כשתוקפים אותי אין לזה שום משמעות"
9:16
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ צבי סוכות מאיים: נפרק את הממשלה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יעקב ליצמן נחשב היום לאחד הפוליטיקאים האהודים בישראל –  דבר שבא לידי ביטוי בין היתר בסקר שפורסם בשבוע שעבר בערוץ 2 ואשר מתוצאתיו עלה כי ליצמן הגיע לראש רשימת השרים שהציבור שבע רצון מפעילותם.

בראיון נרחב שהעניק ליצמן לעיתון הכלכלי כלכליסט הוא אומר על כך: "מה אתה רוצה, שאני אשקר לך? כולם אוהבים קומפלימנטים. אבל כגודל הקומפלימנטים, וככל שזה גדול ויפה, כך גדול החשש שלי שחס וחלילה ביום אחד אני יכול ליפול ויהיה חילול השם. זה בהחלט חשש שלי. יש לי מזה דפיקות לב".

לשאלת המראיינים מאיפה מגיעה התמיכה הציבורית, השיב שר הבריאות, תשובה שלא בהכרח תהיה מקובלת על עמיתיו הפוליטיקאים החרדים אולי, אבל מנקודת ראותו , כך רואה ליצמן את הדברים "אולי אני מענטש. לי נדמה שלא השתניתי במשך 20 שנה האחרונות, מאז שנכנסתי לכנסת. אבל אז, לפני 20 שנה, לא חשבו שאני מענטש. היום כן. דבר שני, אני לא מתערב בדברים לא לי. אני לא מתערב בנושאים של אובמה ונתניהו למשל. אלה נושאים חשובים מאוד, אבל אני לא מתערב בזה. לא שמעת ממני ברדיו דעה על הבקבוקים בבית ראש הממשלה. אני מדבר רק על נושאים שהם פרופר בריאות. פרט לכך, יש לי צוות מדהים. ובעיקר, סופר העיקר, השם עוזר לי. אני מתפלל כל יום שאצליח בסייעתא דשמיא".

בין היתר גילה ליצמן כי הוא קורא מידי יום את העיתונות החילונית. "אני קורא כל יום את כלי התקשורת החילוניים, במפורש. אבל האמת היא שהציבור שלי לא קורא אותם, לכן לפעמים כשתוקפים אותי אין לזה שום משמעות".

בראיון בישר ליצמן כי "ב ־1 בינואר 2017 יהיה ביטוח סיעודי ממלכתי. שכללנו קצת את המודל שהצגנו בקדנציה הקודמת".

תגיד, למה לא הלכת להיות תלמיד חכם? ההורים שלך לא הצטערו? נשאל ליצמן והשיב: "כנראה שלא הצלחתי מספיק בלימודים. היום אבא ואמא כבר אינם, אבל כשנכנסתי לכנסת אמא עוד היתה איזו תקופה, ואני חושב שהיא לא התאכזבה. היא לא שאלה אותי למה אני צריך את זה. היא ידעה שזו לא החלטה שלי, שאני מקבל מהרבנים את המינוי".

 יעקב ליצמן גילה בראיון את דעתו על עניין גיוס החרדים לצה"ל ואמר "אני בעד שמי שרוצה ללמוד שילמד. אם הוא לא רוצה ללמוד, שיעשה מה שהוא רוצה. אני לא מתערב למי שלא רוצה, אבל תפקידי לדאוג שמי שרוצה ללמוד, יוכל. מי שרוצה לעשות משהו אחר, שישאל את הרבנים שלו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תפקידו של הרב ליצמן כראש מפלגה הוא גם לדאוג שמי שרוצה ללמוד בחיידר ובבית יעקב יוכל ללמוד בלי התערבויות של בנט ובלי קיצוצים ועיכובים ברשיונות ובמשכורות למורות
    כן גם זה צריך לעניין חוץ ממה שמעניין מה כותבים בעיתונים החילוניים